3.12.2010

FACEBOOK'UN KORKUTAN YÜZÜ

ABD'de yapılan bir araştırma, ülkedeki boşanmaların beşte birinin sebebinin sosyal paylaşım ağı Facebook olduğunu ortaya koydu.
Amerikan Boşanma Avukatları Akademisi tarafından yapılan araştırmaya göre, flört içeren mesajlar ve fotoğraflar Facebook yüzünden boşanmaların nedenlerinin başında geliyor.

Araştırmada ayrıca Facebook yüzünden boşanmaların çoğuna, yıllardır görüşülmeyen eski sevgililerle temasa geçmenin de yol açtığı belirtildi.
Avukatlar, boşanma davalarında Facebook'un kanıt için en büyük kaynak olduğunu, bunu MySpace ve Twitter'ın takip ettiğini bildirdi.

Kaynak:ntvmnsbc

12 yorum:

dunyada bir balık dedi ki...

Oldum olası sevmedim zaten bi kere bile kayıt olmadım face!boka!

vA_niLLa dedi ki...

Çok şükür benim de Facebook ile gram alakam yok...

S.İstanbullu dedi ki...

dünyadan bir balık haklısın doğru söze ne denir:))))

S.İstanbullu dedi ki...

va nilla darısı hepimizin başına..sevgiler..

umutfak ♥ dedi ki...

Hey Allahım Yarabbim ya :) Myspace'i de ilkkez duydum. Teknoloji özürlüsü müyüm ne?
Ama olsun, baksanıza teknoloji neleri getiriyor beraberinde :))

GüLüm'Se dedi ki...

$u faceBOOK o kadar bela açiyo milletin basina, hala akillanmiyorlar.
Aslinda faceBOOK'un bi kabahati yok.Yapan yapacagindan geri kalmiyo.O, yapanin suçu.
Face'i güzel ve faydali emeller adina kullananlarda var. Ama mesele nefsine sahip çikabilip, kendini kontrol etmede... Evliyken eski sevgilinin face'ini eklemicen arkide$$ :)

can istanbullu dedi ki...

İnsanlar hiç bir teknolojiyi faydalı kullanamıyor, facebook da insanların hata yapma şansına yardımcı oluyor

Medanşeri dedi ki...

umutfak ♥ hangi birini takip edeceğimizi şaşırdık zaten sorun sende değil yani. (((: sürekli yeni yeni birşeyler çıkıyor.
GüLüm'Se aynen öyle ameller niyetlere göre işte. :p En iyisi hiç birine bulaşmamak ya da asgari düzeyde bulaşmak o nasıl olacaksa. :p

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar,

Ben Facebook'u asla sevmiyorum, ancak eşim, dostum, akrabam, arkadaşlarım, kısaca herkes orada. Bloğumda aynı soyadımı taşıyan bir Allah'ın kulu akrabamın imzası yoktur. Ama Facebook'ta saymakla bitiremezsin.

Hal böyle olunca da insanlar Facebook'a koşuyorlar adeta, sevmediğim halde, sırf yakınlarım ile görüşebilmek ve bilgi paylaşımında bulunabilmek için şimdilik dondurduğum bir hesabım benim bile var!

Varın ötesini ben daha söylemeyim!..

Bu paylaşımınızdan dolayı teşekkür ederim.

Yıldız dedi ki...

Bir facebooktur gidiyor..
Yatıp kalkıp feys diyor gençler
hiç kimsenin özeli tüzeli kalmadı...
Her halta burdan çıkıyor ...

Medanşeri dedi ki...

Recep Altun, güzel yorumunuz için biz teşekkür ederiz. Çok doğru bir noktaya temas etmişsiniz.

Yıldız, çok haklısınız malesef acı ama gerçek.Yorumunuz için teşekkürler...

a.y. dedi ki...

Bu tür yerler yüzünden insanlar ne iş bulabilir ne de eş. :)

Bir genç iş başvurusunda bulunacak. Hemen araştıracaklar. Haa şöyle şöyle yazılar yazmış. Bizim şirkette çalışamaz bu.

Evlenecek olsa yine araştırılacak. Arkadaş listesinde 500 tane karşı cins olan biriyle kim evlenmek ister acaba?