14.12.2011

EİNSTEİN’İN MEŞHUR SORUSU


Bu soruyu dünya üzerindeki insanların yalnızca %5'i çözebiliyormuş... Hadi sizlere kolay gelsin ben çoktan çözdüm bile:))


5 farklı renkte 5 ev var. Her evde farklı ülkeden 5 kişi oturuyor. Herkes farklı marka sigara ve farklı marka içki içiyor. Farklı hayvan besliyor.

İpucu:
1. İngiliz kırmızı evde yaşıyor,
2. İsveçli köpek besliyor,
3. Danimarkalı çay içiyor
4. Beyaz evin solunda yeşil ev var,
5. Yeşil evin sahibi kahve içiyor,
6. Kuş besleyen kişi A marka sigara içiyor,
7. Sarı ev sahibi B marka sigara içiyor,
8. Tam merkezdeki evde oturan kişi süt içiyor,
9. Norveçli ilk evde oturuyor,
10. Kedi besleyen kişinin yanındaki evde oturan kişi C marka sigara içiyor,
11. B marka sigara içen kişinin evinin yanındaki evdeki kişi at besliyor,
12. D marka sigara içen aynı zamanda bira içiyor,
13. Alman E marka sigara içiyor,
14. Mavi evin yanında oturan kişi Norveçli,
15. Su içen kişinin komşusu C marka sigara içiyor.

BALIĞI KİM BESLİYOR ???????

21 yorum:

Caniş dedi ki...

Einstein diye yazılıyor :(

aydından sevgiler :) dedi ki...

ales sınavındaki mantık sorularının bir örneği adeta :)

Medanşeri dedi ki...

cevabı yazsam mı bilemedim (:

yoldy35 dedi ki...

Yazılarınızı gityat.com ' da paylaşabilir, sitenizi tanıtabilir ve kendi kanalınızı kurabilirsiniz. Sizi de aramızda görmek bizi çok mutlu eder.

Adsız dedi ki...

Balık olacak cevap.

Adsız dedi ki...

Balığı alman besliyor.

Adsız dedi ki...

cevap alman olucak gerçi çözmem yarım saatimi aldı ama değdi.

Berfin Yardımcı dedi ki...

alman balığı besleyen kişidir

Berfin Yardımcı dedi ki...

alman balığı besleyen kişidir

Baki dedi ki...

alman

Baki dedi ki...

alman

Baki dedi ki...

alman

Adsız dedi ki...

hsyy anasını ya , 1.5 saattir kalem kağıtla mal gibi çözmeye çalışıyorum .. Anca farkettim , ortada balık yok .

Adsız dedi ki...

11 de A değil B !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

alman basliyor

tna dedi ki...

sorunuz yanlış iki saat kendimi salak gibi hissettim yahu...10 dakikada son sonuca ulaştığım halde.. 11. önermede B yeri A yazmışsınız.. diğer sitelerden kontrol ettim... yanlış..bu haliyle ya Alman ya Danimarkalı çıkıyor..ama şunu öğrenmiş oldum benden önce alman cevabını verenler (eğer doğruysa) gitmişler soruya bakmadan googledan cevabını bulup yapıştırmışlar.. arakçılar sizi :)

Adsız dedi ki...

BALIĞI KİM BESLİYOR ??????? NORVEÇLİ

Sinan Susar dedi ki...

tabikide alman.
teknoloji blogu

Adsız dedi ki...

aynen kardeşim takılı kaldım atla balık kaldı verilere göre at ingilizin yanında ingilizin yanında ise hem alman var hem de danimarkalı helal kardeşim doğru çözmüşsün :D

Adsız dedi ki...

Kendimden şephe edicektim sağ olun var olun

Adsız dedi ki...

Lütfen soruları daha dikkatli yazın. Çünkü en son Danimarkalı - Alman seçenekleri kalıyor ve hiçbir bilgi sonuca ulaştırmıyor. Cevabına bakmamak için yorumlara bakmadım ve gözden kaçırdığım bir şey var diye defalarca kontrol ettim.Dayanamayıp baktığımda 11. bilgideki A 'nın aslında B olması gerektiğini öğrendim. Böylece cevap 'net' bir şekilde Alman oluyor.